RSS Feed

The new me!!

Posted on

So the big reveal happened this past Sunday and what a fabulous day it was!!!

The day started at 11am with gettin my hair and make-up done. Then it was onto the venue where we did a lot of waiting around. A heck of a lot of waiting around – while they announced the celebrity guest, had a fashion show and some auctions. Finally it was our turn to go out. I was second out after Jenny, the other lady in my team – who ended up winning!!! I was escorted out by a lovely young gentleman onto the stage and through some of the crowd. I was then asked some questions and the ‘team’ that worked on me told the audience what ‘work’ they did on me. Meanwhile all these photos of me that had been taken throughout the 8 weeks were shown on a HUGE screen. lol

All in all it was a fantastic day, a wonderful experience and I would do it all again in a heart beat.

So photos – I forgot to get someone to take some of me duh but thanks to MoreFM I have just ‘borrowed’ these from their website.

Before – this is the photo I sent in that got me into the comp.

And this is me now!!! Check out that bit of cleavage!!!!!!!! ROFL!!! (I am VERY small busted and wahooo to having some cleavage!!). Yeah for James who took this photo. I can’t wait to get my hands on copies of them. If you are in the SOuthland area I can highly recommend him as a photographer.

If you would like to check out the other contestants have a look at the MoreFM website. Don’t they just all look amazing!!

Back to reality for me now. But I will be keeping up with the new look for sure.

Advertisements

20 responses »

  1. JULIE!! You look fabulous!

    Reply
  2. wow you are stunning!!!! So confident looking too.

    Reply
  3. And I personally think that you looked the best …. and that’s Before and After!

    Reply
  4. You look amazing!! What a fantastic opportunity!

    Reply
  5. Wow!! You look totally transformed!

    Reply
  6. your hotttttttt and lets not go there again shall we lol……….. I love the new look!!

    Reply
  7. OMG – WOW! Good for you.

    Reply
  8. Wow – you look sensational Julie!!!

    Reply
  9. OMG Julie, what a transformation. Love, love the hair

    Reply
  10. OMG you look amazing!!! I want to give you a big hug!! WOW

    Reply
  11. Wow you look absolutely georgous! Well done and congratulations on getting 3rd! Love the hair and new glasses and that outfit looks great on you!

    Reply
  12. You look HOT!!! Totally gorgeous, Julie! I love the hair, and the new glasses, and that blue looks stunning on you! Huge congrats on coming in 3rd, you totally deserve it after all your hard work.

    Reply
  13. Wow! You look stunning, Julie! Love the new hair do and well, everything!

    Reply
  14. WOW WOW WOW!!! You look stunning Julie!

    Reply
  15. Julie, you look absolutely stunning. What a wonderful transformation. I love the new hair do.

    Reply
  16. Gorgeous before and even more gorgeouser now lol
    I love the new hair and glasses – and woohoo on the cleavage lol

    Reply
  17. OMG, you look absolutely gorgeous, yay you!

    Reply
  18. You look wonderful. Like everyone else has said, you were beautiful before, but now more so. WTG you on having such a great time with your experience.

    Reply
  19. I’ve seen the posters around town … and you looked super duper … a real winner!!!! Well done you!!!

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: